''hidup tu sebijik macam MULUT..bila orang tu RAJIN gosok gigi, so mulut dia wangi..kalau PEMALAS, busuk la..takkan wangi kott...''

Saturday, March 19, 2011

nak sangat...perlu sangat...sangat2...

assalamualaikum...
hai kalian..
ape kabar??
saye sihat...keluarga pon alhamdulillah sihat..
diharap kalian disana semua dalam keadaan sejahtera hendaknya..


nak bagitau ni, result SPM dah nak diumumkan tu..
rabu depan..klau nak kira, lagi 3 hari...
serius saye tak dapat agak ape kputusan nye..
tapi ape yang penting saye doakan yang terbaik..
moga2 saya dapat keputusan yang dapat beri kebaikan pada saya dan keluarga saya,
keputusan yang dapat beri kebaikan pade hari seterusnya..
smoga saya redhai segala ape yang bakal saya terima..
korang doa2kan juga ye??


kalau dapat keputusan yang agak baik,
saye teringin sangat nak bende alah nie..
perlu sangat2...bukan kehendak, tapi dah jadi keperluan..








skang nie, kalau pegi mane2, badan je saye nampak..
muke kabur tak bley blah..
kdang2 mate idung pon tak nmpak ade ke tak..hahaha


sape2 yang bermurah hati, hadiahkan saye ek??
tak kisahlah jenama ape...
murah2 pon takpe..
asal dapat tgok tulisan prof kat U nnty..
moga2 dapat..puh2...




p/s : cermin mate dulu dah ilang..kene curik org yang dengki..saye maafkan org tu..takpe2..
be good in ur life and beware with de dog..haha

0 comments: