''hidup tu sebijik macam MULUT..bila orang tu RAJIN gosok gigi, so mulut dia wangi..kalau PEMALAS, busuk la..takkan wangi kott...''

Monday, March 21, 2011

"Contest:Gambar Paling Sengal by Jamban Comel"

assalamualaikum..
yer arini aku decide nak join satu kontes ala2 sengal punye kes..
sebab malam2 gini, demam sengal2 senang datang padeku..
akhirnye, aku yang sengal nak jugak join cntest sengal nie..haha
ayat sile jangan amik hati ye..lidah memang tajam..
tapi aku tak maksud nak sakitkan ati sape2..
termasuk owner blog jamban tu.. ^__^  ( click here to knoe him)


setelah menggodek beberapa folder kepam2 dalam PC nie,
aku terjumpe satu gambar memang sengal aku rase..
tahap kesengalan memang tak ley blah..
memang sesuai dibuat TAMPO2..hahaha
inilah hasil nye.. 

sengal tak sengal la..yang belakang tuh memang mcam nak tampo jek..hahaha

"saya seorang yang sengal sebab...." sebab...emm sebab saye upload gambar abang saye..sedangkan gambar2 saye lagi bnyak yang sengal2 cuma malu jek..nyiahaha...saye jugak terasa sengal kerana ambik risiko untuk dimarahi abang diatas tuh..sengal tak??sengal kan..ngeh2...wahai abang, sile jangan marah adikmu, sile2..adik merayu.. T___T  haha..


thanks to owner blog yang ade gambo jamban tuh..sebab sudi terima gambar ni seadanya..haha
sape2 nak join..sile ke blog dye.. click pade banner bwah ni..



aku nak tag kebabom mereka..

kah3...

sekian dari abil..ASSALAMUALAIKUM.. :)

0 comments: