''hidup tu sebijik macam MULUT..bila orang tu RAJIN gosok gigi, so mulut dia wangi..kalau PEMALAS, busuk la..takkan wangi kott...''

Monday, March 21, 2011

DSAI kene tangkap ngan pelacur??

assalamualaikum...
heyya tengok tak berita malam tadi??
datuk T mendedahkan yang Datuk X membuat rakaman seks dengan seorang pelacur..
panazz..panaz..(ini bukan blog gossip ok)..
dah macam kes ariel peterpan pulak..


aku no komen pasal bende ni..
sebab bende ni bley diianggap FITNAH atau memang betul dye buat bnde terkutuk tu..
kite tak leh nak hentam kromo..siasat dulu..
kadang2 siasatan pon tak ley pakai..
betul tak??


POLITIK tu MEMANG KOTOR..
sebab ape kotor??sebab ahli2 mereka main kotor..


kesimpulan yang aku dapat buat mengenai kes nie,
mungkin ade orang fitnah DSAI..
mungkin betul dye tak buat..sebab gapo??
sebab benda nie..


sumber dari blog tok esah.. :D


lihat tarikh dan masa..
ala2 same ngan butiran video 17 minit pelacur tu..
adakah DSAI membuat aksi2 terlarang sambil balas2 komen di fesbuk via twitter??
mungkin..tak de ape yang mustahil..


tapi hotel tu letak CCTV kat mano??
aiseh kesian kat orang yang powi honeymoon, adakah dirakam jugak??
kalau aku disitu, adakah aku pon kene rakam??
fofular tak masai2..hahaha


tapi mungkin juga dye buat rakaman tu, tapi suro org laen online tuk dye,
macam cover2 kes la..mungkin kan??


mungkin jugak dye upah orang buat video tuh..
kenapa??sebab dye mungkin nak alihkan pandangan masyarakat tentang isu DNA liwat tu...
ye, seorang pemuda gagah perkasa telah dikatakan diliwat oleh seorang tua.. ??? mungkin..


DNA...kenapa tak bagi jek??
kan senang lepas buang air, terus bagi kat makmal DNA..
nie yang dok orang ramai tak puas hati..
kenapa DSAI begitu??


aku jawab( i try to put myself in his shoes ),
mungkin DSAI takut siasatan DNA adalah tidak telus..
kalau kluar kputusan yang tak telus itu, makanya, dia seakan mengorek liang lahad sendiri..
mungkin kan??fikir2..
DNA adelah benda sahih yang tak bley disangkal..
tapi boley diputarbelitkan..fikir2.. :)


same goes to dis sex record..
mungkin dye tak nak buat siatan polis,
kerana takut siasatan tak telus..
MUNGKIN..


secara umum nye, kesemua adalah KEMUNGKINAN...
sape yang betul dan siapa yang salah, hanya mereka yang terlibat sahaja yang tahu..
ALLAH juga MAHA TAHU..


ini adalah pemikiran tuan belog keatas kepimpinan atas..
tuan belog tak sokong sapo2..
kerana tuan belog masih ATAS PAGAR..
kerana TUAN BELOG belum cukup umor nak mgundi,,
tuan belog sedang mencari2 parti untuk disokong.. :)


ape ape pun, AKU BUKANLAH PEMBANGKANG, TAPI AKU MEMBANGKANG!!
fikirlah sendiri..


assalamualaikum..salam hormat dari abil..

2 comments:

Miss Shizu said...

salam..aku suka entry ni...politik malaysia like a suck..sampah sangat,..time nak mengundi mula la timbul macam2 fitnah...

aku tak sokong mana mana pihak...

~ abil CUMA ~ said...

miss shizu..aku pon lom undi mne2..hahaha..aku om ckop umo..
lupe plak..waalaikumsalam..:)