''hidup tu sebijik macam MULUT..bila orang tu RAJIN gosok gigi, so mulut dia wangi..kalau PEMALAS, busuk la..takkan wangi kott...''

Tuesday, December 29, 2009

mEraJuk iTu MenYusaHkaN!!

tuk2...assalamualaikum...
tu lah pesan owg tua2...
sblum msuk umah,
kne lah bagi salam dulu...
baru beradab...

umm arini nak kungsi le siket kekeciwaan...
kapada sape???
sape2 lah yg terasa...
hahahaha...


tande majuk....huhuhu



emmm aku ni bukn pe...
tpi, klau bab merajuk ni mmg aku suke...
to kwan2, ahli kuarge, mahupon sape2 pon la..
klau abil majuk,
pujuknye ala kadar je la ye...
jgan pujuk over terlebey plak..
nnti abil MAKIN MERAJUK...


umm tu la sikap aku yg bnyak owg tak tau...
klau nmpak abil masam muke ke...
ckap je la abil, BE STRONG OK..
ataupon ayt2 yg sepadan la...
jgan berjiwang leley plak...kang kene penampo tak psal2...huhu
ang for ur info,
sape yg ader tercakap jiwang or puitis2 kejadah tu,
menta maaf la ye..
aku mmg tak dpat tangkap...
huhu jadi lupekan je la..
stret fowed sdah kan...huhu

k tu je la yg nak dibicarakan..
cehh tibe2 entry TIP nak pujuk aku la plak...tett...hahaa


7 comments:

[syaleeza anak en.zakaria] said...

owh,,begitu rupenye,,

ABIL,,

'be strong,okay!'
hehe,,
luv u babe!

Mybabah said...

Salam Khairine. Babah tak suka tajuk banner khairine. Tukarlah. Jangan sampai hina diri...Babah tengok khairine ok, Takde apa yang kurang. Come on. Hidup mesti positif dan ceria.

Mybabah said...

Salam Khairine. Babah tak suka tajuk banner khairine. Tukarlah. Jangan sampai hina diri...Babah tengok khairine ok, Takde apa yang kurang. Come on. Hidup mesti positif dan ceria.

miloicekaw1119 said...

ala xcomella buat muke merajuk..

ala bucuk-bucuk..

~kHaiRiNe NaBiLa~ said...

leeza,,yeah...aku
mmg ske org sowh aku be strong..
sbab abil mmg lemah..huhu
syang leeza manpat2..ketat2...:)

~kHaiRiNe NaBiLa~ said...

babah...abil minta maaf ye babah..
bende bukan nak hina dri...
umm sje je...sbab nabila ingin memperbaiki..
jadi ayat tu sbagai ayat dorongan...
babah jgan risau k..
abil hepi ngan dri abil...:)

~kHaiRiNe NaBiLa~ said...

huhuhu...
kak miloicekaw....
abil mmg x cumil deh...
cume kiut je...
huhu bley tak...
;)