''hidup tu sebijik macam MULUT..bila orang tu RAJIN gosok gigi, so mulut dia wangi..kalau PEMALAS, busuk la..takkan wangi kott...''

Saturday, March 13, 2010

SPM candidates..

yeah...skang ni aku dlam keadaan kurang hebat..
dahi suam2 kuku...

hingus meleleh...

sore ala-ala AFGAN..

tekak kerongkong tersumbat...

ahh aku perlu ubat...
aku perlu tisu..
aku perlu pam tandas...
untuk meneluarkan sgale kepayahan dalam badan aku..

ye..ni smua gare2 SPM FEVER...
baru ujian selaras satu, aku da begini..
apa agaknya bile tibe detik SPM nnti..
mgkin aku SYAHID di meja...
tak pon PENGSAN kat pintu DEWAN...

kepada MAK ABAH ALONG ABG2..
tak lupe tuk CIKGU CIKGI..FWENZS...


*abil nak minta halal sgale makan minum..
dari abil KURUS sampai CUTE camni..
dari sebatang smpai segulung..
apa yang aku merepek nih..



*minta halal ilmu yg di ajar...
dari abil blajar alip. ba. ta... A B C ....
sampai skang ni...

*minta halal sgale barang yang penah dipinjam dan lupe nk pulang..hehe
sesungguhnya abil tak bermaksud sedemikian..:)





aBiL nak pohon AMPUN MAAF..
dari ujung tudung SMPAI ujung STOKING...
dari sgale ksalahan dan ksilapan ZAHIR...
mahupun batin yang ABIL lukai...
sesungguh nye ABIL nak amik SPM taun ni...:)






(boleh gitu) haha...eyp siyes..jgan ktawe..COOL abil..cool..

ABIL SAYANG KORANG SUME SMPAI AJAL MEMISAHKAN..
KAT DALAMKUBUR PON ABIL STILL SAYANG KOWANG...:)
DOAKN ABIL DAPAT STRAIGHT A+ SPM 2010...amin..

0 comments: